|
ŚWIATOWID czyli ... obserwator różnych stron życia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 7:55, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kto winien reprezentowac Polske na takich celegrach.....
To sluszne, prawe i sprawiedliwe pytanie. Moim zdaniem byla nia osoba o najwyzszej randze jaka mogla sie spotkac z osoba o tej samej randze ze strony Rosyjskiej. A wiec Premier RP Tusk, ktory na zaproszenie Premiera Rosji Putina tamze byl i oddal czesci chwale.
W sytuacji jak Wladze federacji Rosyjskiej jednoznacznie stwierdzily ze zaproszenie kurdupla niewchodzi w gre, byla to dla Rzeczpospilitej jedyna okazja aby oficjalnie oddac czesc i chwale tym ofiaromRzad RP odruucil, aczkolwiek zaluje bardzo ale zbyt malo wyraziscie nadrobienie tego na alkoholowo - turystycznej wskapadzie najwyzszego kurdupla.
Po raz kolejny uzywam tu niezwykle obelzywego okreslenia. Czuje sie nie tylko upowazniony, ale wrecz zobowiazany tak mowic po tym wszystkim co brat najwyzszego kurdupla, brat blizniak KURDUPLA, czy jeszcze bardziej obelzywego jak NAJWYZSZEGO KURDUPLA uzywa wobec obecnego Prezydenta RP.
Ostatnie nowiny...... potwierdzenie zlamania regulamimnow, i procedur i to wszelkich jakie mialo miejsce w dniu 10 kwietnia w Warszawie pozwala Mi okreskuc morderce, zabojce, sprawce katastrofy. Byl nim Lech Kaczynski przy wspoludziale Andrzeja Blasika.
To oni i tylko oni sa winni Katastrofy, do ktorej soszlo na ich zadanie.
Rzad Rzeczpospolitej Polski winien od rodzin tych zbrodniarzy, zwlaszcza od corki bylego Prezydenta i zony Generala przydupasa dochodzic wszelkich mozliwych odszkodowan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 9:29, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie !!!!
I to jest właśnie powyższy post to przykład tego, o czym wczoraj napisałem na ..... Pyskówkach
I jak do tego podejść jako Admin a tym bardziej user ????
Odpowiedzi na to pytanie ... jeżeli bedą, proszę kierować na ... Pyskówki a gdzie kopię w/w postu ... przenoszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:39, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki Bogu po kilku latach chorob moglem powrocic do normalnego zycia zawodowego. Nie macie pojecia jak szczesliwy jestem z tego powodu, Przez Ostatnie piec lat nie bylo kwartalu abym conajmniej raz nie ladowal w szpitalu...., Teraz moge na wlasnych nogach....., i choc lewa reka jeszcze odmawia mi pelni posluszenstwa to jestem jednym ze szczesliwcow tej ziemii.
To ma ale jeden minus....., mam mniej czasu aby wyczytywac co sie w Ojczyznie dzieje. Dopiero teraz doczytalem sie ze gen. Blasik wbrew procedurom, zamiast kapitana Samolotu zlozyl Prezydentowi Raport o gotowosci do wylotu. Ten sam general rzekomo bez wywierania przymusu byl w kokpicie.., blogoslawiony kto w to wierzy....., ale to juz moim zdaniem nie wiara to latwowiernosc.
I ostatnia Rozmowa bluzniercow blizniakow. Mamuska jest zawsze dobrym alibi. Bardzo dobrym, najlepszym. I znowu wmawia mi sie ze ten gnom nie zostal poinformowany......., oczywiscie byl tak tepy i ograniczony ze nawet przez okno samolotowego saloniku nie mogl spojrzec...., no czyba ze wzrost mu na to niie pozwalal..
Prezydent moze byc niski ale nie maly...., Ten byl maly, za maly jak na obowiazki ciazace na nim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niezależny
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:56, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No i jeszcze ta tajemnicza mgła myślę że albo zemgliło głównych pasażerów albo po wejściu gen Błasika do kokpitu zaparowały im szyby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:03, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Niezależny napisał: | No i jeszcze ta tajemnicza mgła myślę że albo zemgliło głównych pasażerów albo po wejściu gen Błasika do kokpitu zaparowały im szyby. |
Lukasz...., jak zawsze genialna diagnoza......., tej wersji jeszcze nie slyszalem....., naprawde doskonale.......
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pro Rock dnia Nie 11:04, 30 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 11:41, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Z ... litości nie skomentowałem
Piloci Tu-154 nie zamierzali lądować na lotnisku Siewiernyj
- uważa mjr rez. dr Michał Fiszer, były pilot wojskowy. W jego ocenie do katastrofy doszło, bo piloci tupolewa mieli trzy różne, wszystkie błędne, ale wzajemnie potwierdzające się informacje.
- Załoga tupolewa popełniła wiele błędów w sztuce, które spowodowały, że nie miała pełnej świadomości sytuacyjnej. Te błędy doprowadziły do, można powiedzieć, wstydliwej katastrofy, bo nazywanej "kontrolowanym zderzeniem z terenem - uważa ekspert.
Były pilot wojskowy wymienia błędy, jakie popełniła załoga prezydenckiego samolotu. - Oni wcale nie chcieli lądować. Uważam, że chcieli zejść do wysokości, odejść na drugi krąg i zameldować prezydentowi, iż nie da się wylądować. O tym, że nie chcieli lądować, świadczyłoby to, iż prawie do końca mieli włączonego automatycznego pilota - twierdzi b. pilot.
Jak wyjaśnia Fiszer, włączony autopilot mógł być przyczyną zboczenia z prawidłowego kursu. - Automat musiał mieć wprowadzone błędne współrzędne lotniska - podkreśla. Dodatkowo ekspert uważa, że załoga jak na lądowanie leciała zdecydowanie za szybko.
Według niego prawdopodobnie załoga chciała wyłączyć ostrzeżenie TAWS (system ostrzegania pilotów o zbliżającej się powierzchni gruntu). - Ktoś z załogi nacisnął nie ten przycisk, tylko zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego (czyli takiego, jakie powinno być kiedy leci się wysoko) [...] po wyzerowaniu kapitan otrzymał informacje, że lecą jakieś 160 metrów wyżej niż w rzeczywistości - ocenia Fiszer.
- Pilot widzi na przyrządach, że leci nawet trochę wyżej, niż melduje mu nawigator. Nawigator czyta faktyczną wysokość do ziemi, a wieża mówi, że są na ścieżce.
Czyli wszystko im się zgadza - mają trzy różne informacje i wszystkie trzy błędne, ale wzajemnie się potwierdzające - zaznacza.
I kontynuuje: "Przypuszczalnie jeszcze raz nacisnęli ten przycisk (zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego). I w tym momencie jest już zdecydowanie za późno, ale pierwszy pilot łapie za stery, ciągnąc wolant, zrywa autopilota, chociaż nie ma jeszcze obrotów, samolot zadziera nos do góry, skrzydła tracą siłę nośną. Dopiero teraz ktoś pcha trzy manetki silników do przodu, silniki zaczynają nabierać obrotów i ... Jak sądzę, w tej samej chwili zobaczyli ziemię" - kończy Fiszer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:10, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Z ... litości nie skomentowałem
Piloci Tu-154 nie zamierzali lądować na lotnisku Siewiernyj
- uważa mjr rez. dr Michał Fiszer, były pilot wojskowy. W jego ocenie do katastrofy doszło, bo piloci tupolewa mieli trzy różne, wszystkie błędne, ale wzajemnie potwierdzające się informacje.
- Załoga tupolewa popełniła wiele błędów w sztuce, które spowodowały, że nie miała pełnej świadomości sytuacyjnej. Te błędy doprowadziły do, można powiedzieć, wstydliwej katastrofy, bo nazywanej "kontrolowanym zderzeniem z terenem - uważa ekspert.
Były pilot wojskowy wymienia błędy, jakie popełniła załoga prezydenckiego samolotu. - Oni wcale nie chcieli lądować. Uważam, że chcieli zejść do wysokości, odejść na drugi krąg i zameldować prezydentowi, iż nie da się wylądować. O tym, że nie chcieli lądować, świadczyłoby to, iż prawie do końca mieli włączonego automatycznego pilota - twierdzi b. pilot.
Jak wyjaśnia Fiszer, włączony autopilot mógł być przyczyną zboczenia z prawidłowego kursu. - Automat musiał mieć wprowadzone błędne współrzędne lotniska - podkreśla. Dodatkowo ekspert uważa, że załoga jak na lądowanie leciała zdecydowanie za szybko.
Według niego prawdopodobnie załoga chciała wyłączyć ostrzeżenie TAWS (system ostrzegania pilotów o zbliżającej się powierzchni gruntu). - Ktoś z załogi nacisnął nie ten przycisk, tylko zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego (czyli takiego, jakie powinno być kiedy leci się wysoko) [...] po wyzerowaniu kapitan otrzymał informacje, że lecą jakieś 160 metrów wyżej niż w rzeczywistości - ocenia Fiszer.
- Pilot widzi na przyrządach, że leci nawet trochę wyżej, niż melduje mu nawigator. Nawigator czyta faktyczną wysokość do ziemi, a wieża mówi, że są na ścieżce.
Czyli wszystko im się zgadza - mają trzy różne informacje i wszystkie trzy błędne, ale wzajemnie się potwierdzające - zaznacza.
I kontynuuje: "Przypuszczalnie jeszcze raz nacisnęli ten przycisk (zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego). I w tym momencie jest już zdecydowanie za późno, ale pierwszy pilot łapie za stery, ciągnąc wolant, zrywa autopilota, chociaż nie ma jeszcze obrotów, samolot zadziera nos do góry, skrzydła tracą siłę nośną. Dopiero teraz ktoś pcha trzy manetki silników do przodu, silniki zaczynają nabierać obrotów i ... Jak sądzę, w tej samej chwili zobaczyli ziemię" - kończy Fiszer. |
Oczywiscie ze nie chcieli wyladowac...... O tym swiadczy dobitnie podwozie, przygotowane do ladowania, No nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 22:35, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pro Rock napisał: | Oczywiscie ze nie chcieli wyladowac...... O tym swiadczy dobitnie podwozie, przygotowane do ladowania, No nie??
|
Niekoniecznie, bo w takim samym stopniu jak na przykład to, że jak Pro Rock zdejmie spodnie, to wcale nie musi oznaczać, ze bedzie robił ... kupę albo siusiu
Abstrachując jednak od konceptu Pro Rocka uważam, ze to o czym mówi Fiszer jest całkiem sensowne. Tak jak wcześniej w którymś programie informacyjnym jego opinia o obecności Błasika w kokpicie. Mówił wtedy, ze mogła być spowodowana chęcia osobistej oceny sytuacji z własnej inicjatywy lub z polecenia Prezia i ewentualnego wzięcia odpowiedzialności na siebie w przypadku, kiedy by uznał, ze ladowanie w takich warunkach jest niemozliwe.
Sprawy techniki pilotażu nie komentuję, ale te 3 błędne, ale wzajemnie się potwierdzające informacje to ciekawy wątek dla fachowców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:08, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Pro Rock napisał: | Oczywiscie ze nie chcieli wyladowac...... O tym swiadczy dobitnie podwozie, przygotowane do ladowania, No nie??
|
Niekoniecznie, bo w takim samym stopniu jak na przykład to, że jak Pro Rock zdejmie spodnie, to wcale nie musi oznaczać, ze bedzie robił ... kupę albo siusiu
Abstrachując jednak od konceptu Pro Rocka uważam, ze to o czym mówi Fiszer jest całkiem sensowne. Tak jak wcześniej w którymś programie informacyjnym jego opinia o obecności Błasika w kokpicie. Mówił wtedy, ze mogła być spowodowana chęcia osobistej oceny sytuacji z własnej inicjatywy lub z polecenia Prezia i ewentualnego wzięcia odpowiedzialności na siebie w przypadku, kiedy by uznał, ze ladowanie w takich warunkach jest niemozliwe.
Sprawy techniki pilotażu nie komentuję, ale te 3 błędne, ale wzajemnie się potwierdzające informacje to ciekawy wątek dla fachowców. |
Oczywiscie ze nie. wmoich stronach sopodnienie zdejmuje sie tylko dlatego ze chce sie kupe czy siusiu. Wiecej powiem dlatego ze chce sie kupe czy siusiu wcale nie trzeba zdejmowac spodni.
Natomiast podwozie samolotu wypuszcza sie tylko i wylacznie jesli zamierza sie ladowac.
Oczywiscie ze tych pogladow nie mozna wykluczyc. tak samo jak niemozna wykluczyc ze to Prezydent naciskal aby ladowac za wszelka cene, Tak samo jaknie mozna wykluczyc ze to Jaroslaw sklonil do tego tego co nigdy nie byl poinformowany.
Oczywiscie przyczyny katastrofy nalezy rozwazac z kazdej strony. Spisek Rosjan jest mniej prawdopodobny od nacisku Prezia mimo tego nalezy rozwazyc i teorie spiskowa. Tylko niby dlaczego Rosjanie mieliby chciec ustrzelic kaczke??
Mpze dlateo zebyl najgorszym Prezydentem nie tylko w historii Polski?? Przeciez to eny chcieli Nam oszczedzic dalszego wstydu zez trzeba poddac krytycznej ocenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 6:50, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pro Rock napisał: |
Oczywiscie ze nie. wmoich stronach sopodnienie zdejmuje sie tylko dlatego ze chce sie kupe czy siusiu. Wiecej powiem dlatego ze chce sie kupe czy siusiu wcale nie trzeba zdejmowac spodni.
|
Z tego co wyżej, nasuwa się jeden, jedyny logiczny wniosek, że w stronach Pro Rocka jak przydzie co do czego, to robi się w ...gacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:52, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Pro Rock napisał: |
Oczywiscie ze nie. wmoich stronach sopodnienie zdejmuje sie tylko dlatego ze chce sie kupe czy siusiu. Wiecej powiem dlatego ze chce sie kupe czy siusiu wcale nie trzeba zdejmowac spodni.
|
Z tego co wyżej, nasuwa się jeden, jedyny logiczny wniosek, że w stronach Pro Rocka jak przydzie co do czego, to robi się w ...gacie. |
poziom gowna to jedyny poziom na ktorym mozesz sie swobodnie wypowiadac.... na wszystkie inne tematy wszelkich argumentow brak.....
Po raz kolejny podkreslam twoja niedojrzalosc emocjonalna. Cus nie ktus jestes. Mentalnosc sekretarza POP to poziom dla ciebie wrecz nieosiagalny. Taki sekretarz oprocz tego ze wszystko kwitowal jednym wnioskiem.... Ustroj Wam sie nie podoba byl w stanie wydukac z siebie jeszcze jakies pol zdania, ty nawet tego nie potrafisz. Jak juz cos co przekracza twoje horyzonty to potrafisz tylko obrazac. Ale tym razem Mnie juz nie sprowokujesz, bede tu konsekwentnie przeciwstawial sie wszystkim PiSatym argumentom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 9:15, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | poziom gowna to jedyny poziom na ktorym mozesz sie swobodnie wypowiadac.... na wszystkie inne tematy wszelkich argumentow brak..... |
Eeeeeeeeetam
Po prostu dostosowuję się do Twojego … poziomu, który kojarzy mi się z …szambem. Zarówno na poziomie logicznym jak i intelektualnym. Bo jak inaczej ocenić trzy czy cztery longplaye składające się z … inwektyw, domniemań, poboznych życzeń i insynuacji na które nie ma żadnego dowodu.
Łukasz
Ty daje się masz dobry kontakt … z Pro Rockiem
Proszę, postaraj się w imię …naszej szorstkiej przyjaźni, wytłumaczyć Pro Rockowi, że nie jestem fanem … PiSu a wręcz przeciwnie. Ja już nie mam siły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:52, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | .....
Eeeeeeeeetam
..... Bo jak inaczej ocenić trzy czy cztery longplaye składające się z … inwektyw, domniemań, poboznych życzeń i insynuacji na które nie ma żadnego dowodu.
..... |
No naprawde daleko mi do twoich stwierdzen.........
Cytat: | Oni wcale nie chcieli lądować. Uważam, że chcieli zejść do wysokości, odejść na drugi krąg i zameldować prezydentowi, iż nie da się wylądować. O tym, że nie chcieli lądować, świadczyłoby to, iż prawie do końca mieli włączonego automatycznego pilota - twierdzi b. pilot. |
Jestes rewelacyjny, przebijasz nawet Macierowycza czy doktora dyrektora. Nawet oni sie do tak pajacowatych pseudoekspertow nie czepiaja.
Cytat: | ....Ktoś z załogi nacisnął nie ten przycisk, tylko zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego (czyli takiego, jakie powinno być kiedy leci się wysoko)..... |
Nawet takie detale o ktorych naprawde nikt ale to absolutnie nikt nie wiedzial, nie wie i najprawdopodobnie wiedziec nie bedzie przyjmujesz za pewniki.
W swoich ocenach bazujesz tylko i wylacznie na ocench i hipotezach tych co wierza ze to byl zamach i wykluczaja jakakolwiek wine tych co zgineli.
Ja w przeciwienstwie do ciebie staram sie bazowac na faktach. Bezsporne jest ze nie bylo procedury sprowadzenia samolotu na lotnisko w warunkach ponizej przewidywanego minimum. Dlatego tez teza ze nawet bledne informacje Rosjan mogly miec wplyw na katastrofr ueazam za chybione. zaloga samolotu na podstawie tych informacji nie byla uprawniona do podejmowania jakichkolwiek decyzji.
Samolot lecial z predkoscia okolo 300 km/h a wiec dobre 80 m/sek.
Nie wiem jak precyzyjnie wskazuja przyrzady dane odczytywane przez sprzet bedacy na wyposazeniuLotniska Smolensk Siewiernyj. Nie wiem jak latwo to odczytac. Odczytanie, wypowiedzienie tego co sie odczytalo, odebranie tego przez zaloge......, w tym czasie samolot jest juz kilkaset metrow dalej, moze byc kilkadziesiat metrow nizej. A samolote tez nie dziala jak pilot uslyszy tylko jak zadziala i kolejne sekundy czy ich ulamki.mijaja. Dlatego nei ma procedur sprowadzaia za wszelkacene, zwaszcza za taka by Prezydent mogl odbyc zaplanowana impreze nie jak mial przykazane tylko jak sam przykazal.
My do konca nie wiemy jakie dowody maja Rosjanie. Moze podsluchali Jarka i Leszeczka...., moze wiedza co w trawie piszczy. To ze nie ujawnia tego bez przymusu jest dla mnie oczywiste. Czy beda przymuszeni?? Tego nie jestem w stanie ocenic, conajmniej teraz i tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 20:02, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pro Rock napisał: | Samolot lecial z predkoscia okolo 300 km/h a wiec dobre 80 m/sek. |
i to jest jedynie mądre w całym powyższym poście
Pro Rock napisał: | My do konca nie wiemy jakie dowody maja Rosjanie. Moze podsluchali Jarka i Leszeczka...., moze wiedza co w trawie piszczy. To ze nie ujawnia tego bez przymusu jest dla mnie oczywiste. Czy beda przymuszeni?? Tego nie jestem w stanie ocenic, conajmniej teraz i tu |
I to jest ... ostatnia nadzieja co poniektórych, która niczego i tak wniesie, nawet gdyby w tej ostatniej rozmowie braci padło tak oczekiwane przez platformersów ... ląduj dziadu.
Bo nikt takiej dyspozycji kapitanowi Protasiukowi nie wydał. Nawet ... "nawalony" generał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:17, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Pro Rock napisał: | Samolot lecial z predkoscia okolo 300 km/h a wiec dobre 80 m/sek. |
i to jest jedynie mądre w całym powyższym poście
Pro Rock napisał: | My do konca nie wiemy jakie dowody maja Rosjanie. Moze podsluchali Jarka i Leszeczka...., moze wiedza co w trawie piszczy. To ze nie ujawnia tego bez przymusu jest dla mnie oczywiste. Czy beda przymuszeni?? Tego nie jestem w stanie ocenic, conajmniej teraz i tu |
I to jest ... ostatnia nadzieja co poniektórych, która niczego i tak wniesie, nawet gdyby w tej ostatniej rozmowie braci padło tak oczekiwane przez platformersów ... ląduj dziadu.
Bo nikt takiej dyspozycji kapitanowi Protasiukowi nie wydał. Nawet ... "nawalony" generał |
No a takie male ustosunkowanie sie dotwoich genialnosci??
Skad to sie bierze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niezależny
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:39, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: |
Łukasz
Ty daje się masz dobry kontakt … z Pro Rockiem
Proszę, postaraj się w imię …naszej szorstkiej przyjaźni, wytłumaczyć Pro Rockowi, że nie jestem fanem … PiSu a wręcz przeciwnie. Ja już nie mam siły. |
Uuuuu Kolego Wojtku tu mam problem postawiłeś mnie w niezręcznej sytuacji, w każdym bądź razie osobiście zaakceptowałbym w higienicznym wymiarze nawet Giertycha byle nie kaczora no może jakby znalazł się na linii muszki i szczerbinki??hmmm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:32, 04 Lut 2011 Temat postu: * * * * * * * |
|
|
Udajesz to miernego cwaniaczka......, udajesz dlatego tylko ze nawet do miernego cwaniaczka jest ci bardzo daleki.......,
To kto niby ten
Cytat: | Ktoś z załogi nacisnął nie ten przycisk, tylko zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego |
A moze on tylko chcial wyrownac do poziomu Prezynadenta?? Zakladajac ze Zero to naprawde zero .....
No bo to ze
Cytat: | Oni wcale nie chcieli lądować. | Jest jak najbardziej oczywiste, dla tych co i tak nic nie rozumieja, np dla ciebie.
Ale to typowe dla Kaczystow. Kaczka ladujac wciska kopytka do dupki, zeby je nie zranic. Kazdy samolot z wyjatkiem Prezydenckiej Tutki ma jednak inaczej, Podwozie czy jak te kola nazwac wyciaga sie tylko i wylacznie wtedy gdy zamierza sie ladowac, Oczywiscie ze znajde ci ojcora doktora dyrektora ktory powie ze bylo inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 6:33, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Masz rację Pro Rock !!!!
Dobrze jest ... walnąć kielonka przed snem
Byle nie dużego, bo rano może .... główka boleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:05, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Masz rację Pro Rock !!!!
Dobrze jest ... walnąć kielonka przed snem
Byle nie dużego, bo rano może .... główka boleć |
To wszystkie twoje argumenty na moje pytania??
czy masz moze jeszcze pare obelg w zanadrzu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 10:11, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Aaaaaaaaaaa
nie uważasz, że adresatem Twoich pytań o ile to są pytania, winien być autor ... twierdzeń z którymi powiedzmy, ze .... "polemizujesz "?
W tym przypadku mjr Michał Fleszar
Mnie się wydają ...sensowne a że nie pasuja do Twoich wydumanych proplatformerskich teorii to już ... nie mój problem :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:49, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Aaaaaaaaaaa
nie uważasz, że adresatem Twoich pytań o ile to są pytania, winien być autor ... twierdzeń z którymi powiedzmy, ze .... "polemizujesz "?
W tym przypadku mjr Michał Fleszar
Mnie się wydają ...sensowne a że nie pasuja do Twoich wydumanych proplatformerskich teorii to już ... nie mój problem :) |
Nie nie uwazam.
To ty powolujesz sie na te moim zdaniem absolutnie bzdurne teorie.
Cytat: | Ktoś z załogi nacisnął nie ten przycisk, tylko zerujący wysokościomierz do ciśnienia standardowego |
Cytat: | Oni wcale nie chcieli lądować. |
Przeciez na to nie ma absolutnie zadnego dowodu. Nawet takiego jak odrzucane przez ciebie znaczenie spoznienia sie Prezydenta na planowy odlot samolotu, czy ostatnia rozmowa braci Kaczynskich. Zgoda to zaden bezposredni dowod.
Zyciowe doswiadczenie mowi mi ze wersja Jaroslawa nie przekonywuje mnie. I nie jest to spowodowane przychylniejszym traktowaniem Platformy, traktuje wszystkie partie z jednakowa surowoscia, nawet absolutniemi obca ideologicznie lewice staram sie oceniac obiektywnie.
Alkoholowa imprezka katynska miala byc jednym z czolowych wydarzen roku 2010. Alkohol serwowano juz tuz po odlocie, swiadcza o tym wyniki sekcji zwlok gen. Blasika. Wykluczam zasadniczo ze General spozywal malpki, ktore sam wniosl na poklad samolotu. Ta ponoc podniosla patriotyczna manifestacja z udzialem Prezydenta byla ale traktowana jako oddanie czci pomordowanym w Katyniu. To nie wycieczka na grzyby albo mecz pilkarski, gdziewychylenie malpki moze byc absolutnie ok.
Sam dobrych kilka razy w zyciu wybieralem sie na mecz czy grzyby. Po drodze bywalem w telefonicznym kontakcie z roznymi osobami na rozne tematy. Zawsze informowalem je gdzie wlasnie jestem i co planuje. Zawsze chocby tylko kilka slow o tym co mam wlasnie przed soba. Tak samo bylo jak ja dzwonilem do kogos kto jechal na mecz czy grzyby, a nawet pielgrzymke. Kazdy z tych do ktorych dzwonilem zawsze mowil gdzie jest, gdzie zmierza.
Dlatego tez wyjasnienia Jaroslawa ze z bratem absolutnie nie rozmawial na temat alkoholowej imprezy wydaja mi sie absolutnie niewiarygodne.
Mysle ze kazdy myslacy ma wieksze watpliwosci co do wiarygodnosci wyjasnien Jaroslawa jak do teoryjki nacisniecia na jakis tam guzik, niewiadomo jaki niewiadomo przez kogo........
Ale to tylkomoje skromne zdanie znawcy i konesera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 22:54, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pro Rock napisał: | Ale to tylkomoje skromne zdanie znawcy i konesera |
Jako znawca i koneser grzybobrania, meczów i pielgrzymek.... masz takie prawo.
Ja póki co, przepraszam, ale obstaję przy zdaniu ... zwykłego rzemieślnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
casandra
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:11, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A ja napiszę coś, co już dawno temu napisałam. Winę za katastrofe ponosi BOR. Jesli oficerowie Bor-u widzieli, że piloci ryzykuja zyciem prezydenta lub nawet zagrażają jego zyciu próbujac wyladowac w Smoleńsku, powinni pilotów natychmiast zastrzelić i tyle. . Autopilot prezia by nie zabił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janusz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:01, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Skąd mam wiedzieć jaka jest prawda o katastrofie smolenskiej ?
Tyle wiem co przeczytam w necie , usłyszę w telewizji , radio......
Wystarczy porównać to co prezentują rózne strony , włącznie z rosyjską , by dojśc do ciekawych wniosków. Strony mataczą , tak strona polska (przygotowanie wizyty) jak i strona rosyjska ( brak danych w raporcie o poczynaniach kontrolerów lotu).
Jak to widzi Pan Macierewicz.Tylko proszę nie twierdzić , że to oszołom itp.to człowiek kompetentny w tym co robi , bardzo doświadczony i wyposażony w wiedzę o której innym nawet się nie śniło.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy polski Sejm dopisze kolejną plamę do swego wizerunku ?
Janusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pro Rock
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:20, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w51 napisał: | Pro Rock napisał: | Ale to tylkomoje skromne zdanie znawcy i konesera |
Jako znawca i koneser grzybobrania, meczów i pielgrzymek.... masz takie prawo.
Ja póki co, przepraszam, ale obstaję przy zdaniu ... zwykłego rzemieślnika |
To nadal zero argumentow.......
Ja przedstawilem Fakty, Fakty, Fakty........,
a ty co??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:40, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
casandra napisał: | A ja napiszę coś, co już dawno temu napisałam. Winę za katastrofe ponosi BOR. Jesli oficerowie Bor-u widzieli, że piloci ryzykuja zyciem prezydenta lub nawet zagrażają jego zyciu próbujac wyladowac w Smoleńsku, powinni pilotów natychmiast zastrzelić i tyle. . Autopilot prezia by nie zabił |
Tiaaaaa i to jeszcze przed startem z Warszawy.
Za sam zamiar lotu .... bo zapewne BOR posiadał aktualną prognozę o warunkach w Smoleńsku ....
W poniedziałek przesłuchania rosyjskich kontrolerów
Polscy prokuratorzy przebywający w Moskwie mają od poniedziałku uczestniczyć w przesłuchaniach czterech świadków - osób przebywających na wieży kontrolnej lotniska w Smoleńsku w dniu katastrofy samolotu Tu-154M 10 kwietnia 2010 r.
ZOBACZ TAKŻE
Dwóch polskich prokuratorów wojskowych, zajmujących się śledztwem w sprawie katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem - ppłk Karol Kopczyk i mjr Jarosław Sej - od wtorku przebywa w Moskwie. Celem wyjazdu, jak informowano, jest zapoznanie się polskich prokuratorów ze zgromadzonym w toku rosyjskiego śledztwa materiałem dowodowym oraz udział w przesłuchaniach świadków. Prokuratura zawiadamiała już w czwartek, że przesłuchania zaczną się od poniedziałku.
Rosjanie będą prowadzić przesłuchania
Wśród osób przesłuchanych znaleźć mają się Paweł Plusnin - kierownik lotów i Wiktor Ryżenko - kontroler strefy lądowania. Ponadto przesłuchany ma zostać Mikołaj Krasnokutski - zastępca dowódcy bazy w Twerze oraz - jako czwarty - pomocnik kontrolera lotów.
Przesłuchania będą prowadzić prokuratorzy rosyjscy, ale przedstawiciele polskiej prokuratury będą mieli możliwość zadawania pytań. Prokurator generalny Andrzej Seremet mówił, że "polscy prokuratorzy przygotowali listę kilkudziesięciu pytań" do świadków.
W końcu stycznia polska prokuratura wojskowa wysłała do strony rosyjskiej siódmy wniosek o pomoc prawną, w którym zwróciła się m.in. o przesłuchanie jako świadków kontrolerów lotu ze smoleńskiego lotniska. Kwestia ich kolejnego przesłuchania - z udziałem polskich śledczych - stała się znacząca po unieważnieniu przez prokuraturę rosyjską pierwszych zeznań dwóch kontrolerów złożonych jeszcze w kwietniu, krótko po katastrofie.
Komisja Millera: rosyjscy kontrolerzy popełnili liczne błędy
Rosja unieważniła ich pierwsze zeznania z powodu "nieprawidłowości w procedurze przesłuchania świadków". Rosyjska prokuratura przesłała stronie polskiej nowe protokoły drugich przesłuchań z sierpnia ub.r.; media podawały, że różnią się one jednak od tych kwietniowych. Polscy prokuratorzy nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji, czy będą brali pod uwagę w swoim postępowaniu pierwsze zeznania tych świadków.
Działania kontrolerów wywołały także duży rezonans medialny po przedstawieniu w połowie stycznia przez polską komisję kierowaną przez szefa MSWiA Jerzego Millera części materiałów z badań. Jak wynikało z tej prezentacji, rosyjscy kontrolerzy lotu popełnili 10 kwietnia liczne błędy, działali pod presją i nie byli wystarczającym wsparciem dla załogi Tu-154M.
Na przykład zdaniem polskich ekspertów Krasnokutski nie miał prawa rozmawiać z załogą polskiego Tu-154M. Do 15 października 2009 roku dowodził on 103. Gwardyjskim Krasnosielskim Pułkiem Wojskowego Transportu Lotniczego na lotnisku w Smoleńsku. Został przysłany do Smoleńska z Tweru, aby sprawować nadzór w związku z wizytami polskich delegacji w dniach 7-10 kwietnia, gdyż bardzo dobrze znał to lotnisko.
W czasie rozmowy padały liczne wulgaryzmy
Polska komisja odniosła się także do naprowadzania 10 kwietnia dwóch samolotów, które znalazły się nad smoleńskim lotnisku przed tupolewem. - Fakt, że samolot Jak-40 wylądował w warunkach poniżej minimum lotniska, a w trakcie próby lądowania samolotu Ił-76 nieomal doszło do katastrofy, doprowadziło osoby odpowiedzialne za to przedsięwzięcie do granic wytrzymałości psychicznej. Świadczy o tym język, jakim się posługują - oceniał wtedy płk Mirosław Grochowski. Podczas rozmów kontrolerów padały liczne wulgaryzmy.
Z kolei w ogłoszonym wcześniej końcowym raporcie Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK) uznał, że nie było nacisków, presji na kontrolerów, informowali oni załogę tupolewa o położeniu samolotu i warunkach meteorologicznych "w granicach możliwości swoich środków". Według MAK "praca grupy kierowania lotami, związana z zabezpieczeniem podejścia do lądowania, na przyczyny wypadku lotniczego nie miała wpływu".
Bardziej szczegółowe informacje na temat podjętych w Rosji działań Naczelna Prokuratura Wojskowa zapowiada dopiero po powrocie dwóch polskich prokuratorów - podczas konferencji prasowej "w pierwszych dniach po 21 lutego".
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawym kiedy bedą pierwsze ... przecieki z tych przesłuchań.
Zapewne nieprędko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niezależny
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:51, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
casandra napisał: | A ja napiszę coś, co już dawno temu napisałam. Winę za katastrofe ponosi BOR. Jesli oficerowie Bor-u widzieli, że piloci ryzykuja zyciem prezydenta lub nawet zagrażają jego zyciu próbujac wyladowac w Smoleńsku, powinni pilotów natychmiast zastrzelić i tyle. . Autopilot prezia by nie zabił |
no więc właśnie pomijając fakt że lotnisko nie miało urządeń do współpracy z autopliotem to w tej sytuacji oficerowie BORu powinni zostać nagrodzeni że nic nie zrobili, liczy się efekt końcowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w51
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 5491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 20:16, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Niezależny
Mogę zrozumieć, ze nienawidzisz, nienawidziłeś Kaczorów.
Ale w tym wszystkim przekraczasz granice .... zwykłej przyzwoitości. A tego nie jestem w stanie zrozumieć a tym bardziej ...zaaprobować
Jako user a tym bardziej ...admin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niezależny
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:00, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Szefie już milczę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|